Przejdź do treści

Wycieczka do Ustki 12-15.09.2016

W połowie września  mieliśmy znakomitą okazję na wymarzony wypoczynek nad  Bałtykiem. Na 4 dniowy turnus w urokliwe okolice Ustki wybrała się liczna grupa- 51 uczestników naszego Warsztatu, pod opieką 20 opiekunów.

Czas mieliśmy wypełniony plażowaniem pływaniem, zwiedzaniem i wieloma innymi atrakcjami.

Trafiliśmy na niezwykłą aurę, co nad naszym Morzem jest wyjątkowym szczęściem, w słonecznych promieniach korzystaliśmy z pełnej oferty Bałtyku: plażowanie i kąpiele w morzu.

Korzystaliśmy z aktywnego wypoczynku spacerując brzegiem morza, przy okazji zachwycając się pięknem okolicy.

Grupa naszych uczestników pod opieką Kierownika wybrała się na wycieczkę rowerową, podczas której dotarli do wielu ciekawych miejsc.

Dla niektórych największą przygodą było wypłynięcie w głąb morza pirackim statkiem.

Podczas pobytu w nadmorskim kurorcie nie mogło zabraknąć spacerów po promenadzie z pysznymi lodami i goframi.

Wiele atrakcji czekało na nas podczas pobytu w Zoo w Dolinie Charlotty. W tym niezwykłym miejscu przemieszczając się wodnymi gondolami z jednej wyspy na drugą mieliśmy okazję zobaczyć zwierzęta oraz nawiązać kontakt nie tylko wzrokowy.

Zapamiętamy tą wyprawę na długo.

Wieczorami  integrowaliśmy się przy ognisku i wesołej zabawie, bawiliśmy się na dyskotece oraz rozgrywkach na boisku sportowym.

Wyjazd został sfinansowany ze środków pozyskanych ze sprzedaży prac naszych uczestników oraz  dofinansowany przez CKI .

Nasz Kierownik – Paweł Kaczmarek wspólnie z innymi wykonawcami podczas V charytatywnego koncertu z cyklu „VIPY Śpiewają” wyśpiewali dla nas środki dzięki którym mogliśmy całym Warsztatem odpocząć nad morzem, za co serdecznie dziękujemy!